عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1398
بازدید: 55

مهكام همسرداري | چگونه براي شوهرمان جذاب باشيم

مهكام همسرداري | چگونه براي شوهرمان جذاب باشيم

چگونه براي شوهر خود جاذبه جنسي داشته باشيد

اولين اصل اينست كه پيش از شروع فعاليت هاي روزانه خود ، روبروي آينه برويد، به خودتان نگاهي بيندازيد، و بگوييد: “چقدر زيبا و جذابي!” آنقدر اين كلمه را تكرار كنيد تا به آرامش و راحتي دست پيدا كنيد.

دكوراسيون نماي اتاق خواب و محيط خانه را تغيير دهيد

شما مي توانيد با تغييراتي كوچكي در رنگ و وسايل اتاق خواب فضاي آن را تغيير دهيد.

لباس زير جذاب بپوشيد

يكي از زيباترين لباس هاي زيري را كه داريد ،انتخاب كنيد و يك دقيقه قبل از اينكه شوهرتان عازم رفتن به محل كارش شود و خانه را ترك كند را بپوشيد ، در مورد رنگ لباس و اينكه در بدنتان چگونه ايستاده، توضيح دهيد. اين كار شما باعث مي شود كه در دل شوهرتان مجذوبتر شويد . و در منزل هم لباسي را كه شوهرتان دوست دارد را بپوشيد .

هميشه معطر باشيد

بوي بدن يكي از پر كشش ترين جاذبه هاي جنسي است كه مي تواند شريك زندگيتان را به سوي شما جذب كند. شما بايد در تمام مواقع خودتان را تميز و كاملاً تر و تازه نگه داريد. فراموش نكنيد كه بدن خود را بشوييد و از خوشبو كننده ها استفاده كنيد. ميتوانيد از خوشبو كننده هايي استفاده كنيد كه حاوي مواد محرك هستند. اين امر بيش از پيش شوهرتان را تحريك خواهد كرد.

او را صميمانه نوازش كنيد و پيام هاي تحريك كننده برايش بفرستيد

آقايون هم عاشق ناز و نوازش هستند. چون احساس مي كنند كه يك نوازش صميمانه برخاسته از احساس پاك شما ، به آن معناست كه شما دوستشان مي داريد. به همين دليل زمانيكه شوهرتان در حال استراحت كردن روي مبل راحتي است و يا پس از بازگشت به خانه و خستگي روزانه، به او نزديك شويد و دستتان را در موهايش بكشيد. همچنين مي توانيد او را ماساژ دهيد تا بيش از پيش به آرامش برسد.

همچنان خود را جذاب و آراسته نگه داريد

موهايتان را هميشه مرتب نگه داريد، چربي هاي روي بدنتان را پاك كنيد، و از خوشبو كننده هاي دهان و دندان استفاده كنيد . شما بايد به خوبي از بدن خود مراقبت كنيد و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه داريد. خوب است گاهي با يك آرايش ملايم اما در عين حال جذاب او را غافلگير كنيد.

او را به خيال و رويا ببريد

زمانيكه در حال معاشقه هستيد ميتوانيد خيال پردازي كنيد و از شوهرتان بخواهيد تا روياهاي شما را تبديل به واقعيت كند. اگر او با درخواست شما موافق است، پس خوش به حالتان شده است !!!

با محبت و مهربان باشيد

هنگام برخورد با شوهرتان به نرمي و با محبت رفتار نماييد . به وي احترام بگذاريد و با آرامش و مهرباني صحبت نماييد . رفتارهاي دلنشيني از خود داشته باشيد. از جمله هاي عاشقانه به مراتب استفاده كنيد . با ابراز علاقه به همسرتان در دلش ماندگار شويد .

تناسب اندام در افزايش جاذبه جنسي بسيار مهم است

اين يك حقيقت است كه يك بدن متناسب و سالم جاذبه جنسي را تا حد بسيار زيادي افزايش مي دهد. زماني كه تناسب اندام داشته باشيد، اعتماد به نفستان افزايش پيدا كرده، بدنتان راست مي ايستد و زيباتر راه ميرويد. بايد بدانيد كه بدن قرص و محكم خيلي جذاب تر از بدن گوشتي و شل است. زماني كه احساس كنيد قوي، سالم و جذاب هستيد، بهتر راه مي رويد و شوهرتان هم متوجه اين جذابيت و زيبايي شما خواهند شد.

يك بدن متناسب و سالم، خيلي جذاب تر است و براي اينكه بتوانيد از نظر فيزيكي به تناسب برسيد، بايد چربي هاي بدن خود را از بين برده، جريان خون را در بدن خود به گردش بيندازيد و حركات استقامتي، و هوازي (ايروبيك) انجام داده و از رژيم غذايي سالمي استفاده كنيد.

با توجه به ظاهر و رفتار مي توان براي شوهر خود جذابيت داشته باشيد

پس از پايان يك رابطه جنسي لذتبخش و رسيدن به اوج لذت جنسي استراحت كردن و خوابيدن بهترين گزينه مي باشد .( دليل احساس خستگي و نياز به خواب در آقايون، پس از اتمام معاشقه، به مسائل زيست شناختي باز مي گردد. پس از رسيدن به مرحله اوج لذت جنسي هورمون هايي به نام “اكسي توسين” آزاد مي شود كه به طور طبيعي احساس خواب آلودگي در فرد ايجاد مي نمايند.)

اما اگر مي خواهيد همسرتان در كنار شما احساس امنيت و آرامش داشته باشد، خوابيدن و استراحت پس از پايان رابطه اصلا گزينه مناسبي به شمار نمي رود. بنابراين به جاي اينكه پشت به همسرتان كنيد و بخوابيد به رعايت اين نكات پس از آميزش جنسي توجه نماييد :

بسياري از خانم ها پس از پايان رابطه جنسي تا حد زيادي آسيب پذير مي شوند، به همين دليل بايد كاري كنيد همسرتان بداند كه شما به اندازه قبل او را دوست مي داريد و همچنان به او نياز داريد . اكنون نوبت آن است كه كاري كنيد تا همسرتان احساس كند كه براي شما يك دنيا ارزش دارد.

تقريباً همه خانمها دوست دارند كه بعد از آميزش ، توسط شوهر خود درآغوش گرفته و نوازش شوند . درآغوش گرفتن ، حلقه كردن دستها بدور خانم ، بازي كردن با موهاي او و نوازش او احساس بسيارخوبي به وي مي دهد. و باعث آرامش همسرتان مي شود . حتي اگر بسيارخسته شده ايد و ديگرانرژي براي ادامه دادن نداريد ، حتما دقايقي را در آغوش همسرتان بگذرانيد و او را ناز و نوازش كنيد و چند كلمه محبت آميز به او بگوييد و بعد استراحت نماييد!

لازم نيست خيلي تحريك آميز رفتار كنيد؛ او به راحتي مي تواند عطوفت، مهرباني، و توجه شما را دريابد .

و اما اگر همسرتان بعد از آميزش به دلايلي مانند تحريك بسيار زياد هنگام رابطه ديگر تمايلي به نوازش و تماس عاطفي نداشت نگران نشويد و براي مدت كوتاهي او را با خودش تنها بگذاريد تا حالش بهتر شود . در اين مواقع بعد از پايان رابطه جنسي از شريك جنسي خود بپرسيد: “عزيزم حالت خوبه؟ آيا همه چيز مرتب است؟ آيا به چيزي احتياج نداري؟ خانمم بهتر شدي ؟” و بعد از ابراز خوشنودي ازانجام آميزش با شما ،دقايقي همسرتان را تنها بگذاريد تا استراحت كند.

اگرچه شما بدنبال آميزش خسته شده و توان انجام كاري را نداريد و نياز به استراحت مي باشد ، اما بسياري از خانم ها دوست دارند كه بعد از آميزش با شوهر خود كمي صحبت كنند. پس دراين مواقع با توجه بيشتري به صحبت هاي همسر خود گوش كنيد . احتمالاً به شرح آنچه گذشت و احساسي را كه از آميزش با شما دارد را بيان مي كند. و بعد از صحبت و شنيدن رضايت همسرتان از وي بخواهيد كه اجازه دهد استراحت كنيد .

گاهي ممكن است همسرتان همچنان براي انجام يك عمل جنسي ديگربراي باردوم اشتياق داشته باشد.دراين حالت اگرشماهم آمادگي داريد مي توانيد با تحريك يكديگر براي آميزش دوباره آماده شويد واما اگر به دليلي قادر به ادامه نيستيد،براي او توضيح دهيد كه شما اكنون توانايي انجام آميزش دوباره را نداريد و به روزي ديگر موكول كنيد و يا براي اينكه بتوانيد اينكار را دوباره انجام دهيد بايد كمي استراحت كنيد تا دوباره سرحال شويد.

اگر بعد از آميزش دوست داشتيد كمي بخوابيد، به شريك جنسيتان هم توجه داشته باشيد واجازه دهيد او در كنارشما باشد، تا اين تصور پيش نيايد كه شما فقط به فكر خودتان هستيد.

پس از اينكه مدتي در كنار هم دراز كشيديد و به آرامش دست پيدا كرديد، براي نظافت مي توانيد از حمام آب گرم استفاده كنيد .

هر دو با هم استراحت كنيد و يا اگر بنا به تهيه غذايي مي باشد درآماده كردن غذا همسرتان را ياري كنيد. تنها هدف اين است كه شما باز هم پس از لذت جنسي، زماني را صرف با هم بودن كنيد .

مرحله رسيدن به اوج لذت جنسي بسيار لذت بخش است. اما بايد همواره به خاطر داشته باشيد كه شريك جنسيتان نيزهمراه با شما بوده و وجود او باعث شده كه شما به اين لذت و آرامش دست پيدا كنيد. بنابراين حتماً در پايان رابطه از همسرتان تشكر و قدرداني نماييد و ابراز علاقه و وفاداري به همسرتان را هرگز فراموش نكنيد.


برچسب ها : ,,,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش