امروز: پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: جمعه 12 مهر 1398
بازدید: 47

.

.

.

تصميمات او را جدي تلقي كنيد

اين مورد به عنوان يكي از بزرگترين مباحث مشكل آفرين در روابط محسوب مي شود. خانم ها دوست دارند همه چيز مطابق ميل خودشان باشد. ولي توجه داشته باشيد كه نمي بايست نسبت به خواست ها و نيازهاي همسرتان بي توجهي نشان دهيد. بهتر است با اين حقيقت روبرو شويد: اگر احساس مي كنيد كه با او همفكر نيستيد، پس در وهله اول چرا پيشنهاد ازدواج او را قبول كرديد؟ بايد به همسر خود احترام بگذاريد؛ اگر قرار باشد تمام مدت به او بي توجهي كنيد، براي حرف هايش ارزش قائل نشويد، او را كوچك و خوار كنيد و صرفاً در مورد تمام مسائل شكايت كنيد، مطمئن باشيد كه زندگي شما دوام پيدا نخواهد كرد. بايد به او اجازه دهيد كه مرد خانه باشد…

 

.

.

.

به خاطر دلخوري هاي فردي او را از رابطه جنسي محروم نكنيد

اگر از دست او ناراحت هستيد، بهتر است مشكلات خود را با گفتگو حل و فصل نماييد. خودتان قضاوت كنيد: در يك ماه گذشته چند مرتبه به دلايل واهي از قبيل اينكه خسته ام، سر درد دارم، و يا حوصله ندارم همسرتان را از خود رانده ايد؟ مطمئناً تعداد دفعات آن زياد است. خانم ها موظف هستند كه بدون توجه به مسائل جانبي كليه نيازهاي همسرشان را برآورده سازند.

.

.

.

مشوق او باشيد

خانم ها به راحتي اين كار را در مورد دوست هاي دختر خود انجام مي دهند. كاري مي كنند كه احساس خوبي در آنها ايجاد شده و اعتماد به نفسشان افزايش پيدا كند. از عباراتي نظير: “تو فوق العاده شده اي، اين رنگ خيلي بهت مياد، شوهرت بايد افتخار كند كه با دختري مثل تو رابطه برقرار كرده، و …” استفاده مي كنند. اما كمتر اتفاق مي افتد كه در مورد همسر خود اين كار را انجام دهند. شايد به آن دليل باشد كه تصور مي كنند ضمير آقايون غير قابل نفوذ است. حقيقت اينجاست كه آنها هم مثل دوست هاي دختر شما ضمير حساس و شكننده اي دارند و گاهي به قوت قلب دادن هاي شما نيازمند مي شوند. بنابراين اگر ترفيع رتبه گرفت و در شغلش به مقام بالاتري دست پيدا كرد، به افتخارش جشن بگيريد و به او يادآوري كنيد كه ارزش و لياقتش را داشته است؛ به علاوه اگر تي شرت مورد علاقه اش را پوشيده بود به او بگوييد: “خيلي خوش تيپ شده اي”.

.

.

.

به زيبايي خودتان اهميت بدهيد

بگذاريد خيالتان را راحت كنيم؛ مردها به هيچ عنوان به دنبال خانم هاي مانكني كه تنها ۴۰ كيلو وزن دارند نيستند. آنها تمايل دارند همسري براي خود برگزينند كه از نظر جسماني قدرت داشته باشد و بتواند در آينده مادر مناسبي براي فرزندانشان باشد. با اين وجود از شما انتظار دارند كه به ظاهر خود اهميت بدهيد و به خودتان برسيد. لباس هاي زيبا و تميز بپوشيد. موهايتان را مرتب كنيد و در مجموع ظاهرتان را آراسته نگاه داريد.

.

.

.

قابل اعتماد و وفادار باشيد

مردها به دنبال زن هايي هستند كه بتوانند به آنها اعتماد كرده و رويشان حساب باز كنند. حقيقت اينجاست كه برخي از خام ها رازدار نيستند و كمتر اتفاق مي افتد كه همسرشان حرف هاي دل خود را نزد آنها بازگو كند. مردها زني را مي خواهند كه قابل اعتماد باشد و تا آخر عمر خود به او وفادار باقي بماند و در شرايط سخت زندگي همراهي اش كند. آنها مي خواهند همسرشان نسبت به آنها متعهد و مسئول باشد.

.

.

.

از سرزنش دست برداريد و به او احترام بگذاريد

چه چيزي باعث مي شود كه برخي از خانم ها احترام مردي كه با او ازدواج كرده اند را نگه ندارند؟ وقتي فرد به شخص مقابل احترام مي گذارد گويي به خودش احترام گذاشته به ويژه زمانيكه طرف مقابل همسرش باشد. او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نكنيد و دائماً تصميماتش را به باد انتقاد نگيريد. آقايون خانمي را مي خواهند كه منطقي باشد، در شرايط عصبانيت خود را كنترل كرده و با بحث منطقي به دعوا خاتمه دهد.

.

.

.

اجازه دهيد از شما پشتيباني و حمايت كند

خداوند مرد را حامي زن آفريده است. آقايون از انجام اين كار لذت برده و احساس خوبي پيدا مي كنند. برخي از خانم ها زياد از حد مستقل هستند و تصور مي كنند كه اگر مردي بخواهد از آنها حمايت كند شخصيتشان زير سوال مي رود. آنها كلاس كاراته مي روند و لباس هاي مردانه مي پوشند، ولي با اينحال باز هم احساس ضعف مي كنند. اگر به ازدواج و زندگي مشترك اعتقاد داريد، پس چرا نمي خواهيد قدرت طبيعي يك مرد را قبول كنيد؟

.

.

.

خوش اخلاق باشيد

آقايون به دنبال همسري هستند كه شخصيت زنانه اش شكل گرفته باشد، مهربان باشد، مرتباً داد نزند و از او ايراد نگيرد. اكثر مردها در زندگي خود به دنبال “آرامش” هستند، مي خواهند اوقات خوشي را داشته باشند، و از زندگي لذت ببرند، بنابراين خوش مشرب باشيد، به سرعت عصباني نشويد، و داد و فرياد كردن را هم به كلي فراموش كنيد.

.

.

.

بگذاريد با خودش خلوت كن

آقايون نياز دارند كه مدتي را به دور از شما بگذرانند، پس فضاي لازم را به آنها بدهيد تا ذهن خود را متمركز كرده و افكار خود را منسجم سازند. شايد بخواهند زماني را با دوستان خود بگذرانند و سرگرمي هاي مورد علاقه شان را انجام دهند. اين كار احساس خوبي در آنها ايجاد مي كند و سبب مي شود كه بعداً سرحال تر و با نشاط تر شوند، و آيا اين همان چيزي نيست كه شما انتظار داريد؟ زمانيكه روز سختي را پشت سر مي گذارند، مانند خانم ها تمايلي به صحبت كردن در مورد آن ندارند! اگر از شما درخواست كرد كه او را راحت بگذاريد، بهتر است كه اين كار را انجام دهيد، اما قبل از بيرون آمدن از اتاق ابتدا او را در آغوش بگيريد نوازشش كنيد و سپس او را تنها بگذاريد.

.

.

.

اجازه دهيد خودش باشد

براي برخي از خانم ها سخت است كه شوهرشان را همانگونه كه هست، بپذيرند و دوست بدارند. بيشتر خانم ها تمام مدت در تلاش هستند كه مدل مو، طرز لباس پوشيدن، شغل و حتي دوستان شوهر خود را عوض كنند و آنها را مطابق با معيارهاي فردي خود تعديل نمايند. چرا به جاي حرص خوردن آنها را همانگونه كه هستند قبول نكرده و از زندگي لذت نبريم؟

.

.

.

غذاي هاي مورد علاقه اش را درست كنيد

ممكن است از مادر بزرگ هاي خود شنيده باشيد كه راه رسيدن به قلب مردها از شكمشان مي گذرد! غذاي مورد علاقه اش را درست كنيد و يك ميز شام رمانتيك برايش بچينيد. روي ميز شمع روشن كنيد. زمانيكه او خسته از كار روزانه به خانه باز مي گردد و با اين صحنه مواجه مي شود كاري جز در آغوش گرفتن و بوسيدن شما نخواهد كرد.

.

.

.

چيزي كه نياز دارد را برايش بخريد

خوب منظور ما اين نيست كه برايش يك بنز يا ويلا بخريد! يك هديه كوچك و در عين حال كارامد كفايت مي كند. به عنوان مثال اگر زمستان در راه است و لباس گرم ندارد، بافتن يك دستكش يا شالگردن كار خودش را مي كند.

.

.

.

از او بخواهيد كه كمكتان كند

در روزها تعطيل كه در خانه هستيد و برنامه تفريحي نداريد از او بخواهيد كه در كارهايي كه انجامش برايتان اندكي دشوار است به شما كمك كند. با اين كار هم وقتتان پر مي شود و هم احساس مردانگي بيشتري به او دست مي هد. به عنوان مثال مي توانيد از او خواهش كنيد كه در گلكاري باغچه به شما كمك كند.

.

.

.

فعاليت هاي دو نفره انجام دهيد

ببينيد همسرتان به چه كارهايي علاقه دارد و بعد با هم براي انجام آنها برنامه ريزي كنيد. اگر علاقمند به فعاليت هاي ورزشي است مي توانيد به كوهپيمايي برويد و اگر اهل موسيقي و هنر است مي توانيد به تماشاي تئاتر و يا كنسرت برويد.

.

.

.

ببينيد به چه چيزهاي علاقه دارد و چه چيزهاي را دوست ندارد

هر كس دوست دارد زندگي اش را آنطور كه مي خواهد اداره كند و خودش نقش اول زندگي اش را بازي كند. بنابراين مهم است بدانيد كه او به چه چيزهايي علاقه دارد و از چه چيزهايي دوري مي كند. سعي كنيد كارهايي كه دوست ندارد را انجام دهيد.

.

.

.

افكار و تمايلات خود را با او در ميان بگذاريد

نبايد انتظار داشته باشيد كه او به صورت اتوماتيك همه افكار شما را حدس بزند. خيلي راحت هر چه را كه در ذهن خود داريد با آنها در ميان بگذاريد. آنوقت ديگر غصه نمي خوريد كه چرا روز ولنتاين به رستوران مورد علاقه تان نرفتيد، و يا اگر به من اهميت مي داد مي آمد و كامپيوترم را درست مي كرد. باور كنيد كه نااميدي ها شما تنها با بازگو كردن افكارتان پايان مي پذيرند، روز ولنتيان شما را به رستوران مورد علاقه تان مي برد، و با يك آنتي ويروس كليه مشكلات كامپيوتر شما را حل خواهد كرد.

.

.

.

به او عشق بورزيد

شايد اين مسئله بسياري از خانم ها را متعجب كند، اما آقايون هم دوست دارند كه عاشق شوند و در مقابل عشق دريافت كنند. خيلي از خانم ها تصور مي كنند كه اگر با همسر خود سرد و بي احساس برخورد كنند بهتر است. متاسفانه تفكر نادرستي است؛ تا جايي كه مي توانيد خود را نسبت به او علاقمند نشان دهيد چراكه آقايون به دنبال همسري هستند كه به آنها علاقه داشته و مجذوبشان باشند.

به هر حال مي توان گفت مردها به طور كلي به دنبال زني هستند كه بتوانند زندگي خود را با او قسمت كنند، لذت ببرند و در كنار هم به آرامش برسند. در جوامع كنوني نقش اجتماعي زنها در حال شكل گيري است و همه روزه از قدرت بيشتري برخوردار مي شوند. با اين وجود يادتان نرود كه رقص تانگو نياز به دو نفر دارد!


برچسب ها : ,,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش