عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر عنوان عکس اسلایدر
نویسنده:
تاریخ: دوشنبه 20 آبان 1398
بازدید: 74

دامن:
بيش از 75 درصد مردان عقيده دارند كه زنان بايد بيش از هر آيتم ديگري در پوشاك، دامن و پيراهن بپوشند و دامن هايشان نيز نبايد خيلي كوتاه باشد واگر چاك دارد چاك آن بايد در طرفين باشد.

 

شلوار:
اما آنها واقعا مي خواهند كه همسرشان برايشان دامن بپوشد نه شلوار و تيپ مردانه. و اما وقتي زن ها شلوار كشي و كفش پاشنه بلند مي پوشند خيلي خوششان ميايد.

 

پيراهن:
100 درصد از مردان زن ها را در پيراهن بيشتر دوست دارند. زيرا پيراهن براي زن ها در هر سني چذابيت زنانه دارد. پيراهن هاي مشكي نيمه كوتاه بهترين انتخاب هستند. تنها 25 درصد از مردان از پيراهن هاي ماكسي خوششان مي ايد.

 

تونيك:

مي دانم كمي عجيب به نظر ميرسه اما تعداد معدودي از مردان از تونيك خوششان ميايد.اكثريت فكر مي كنند كه تونيك گشاد بوده و زيبايي زن را به خوبي نشان نمي دهد.

رنگ لباس:
مردها پارچه هاي تك رنگ را ترجيح ميدهند.عكس ها و رنگ هاي گوناگون به آنها اجازه تمركز بر خانم ها را نمي دهد.

 

كفش:
 65درصد از مردها دوست دارند كه خانمشان كفش پاشنه بلند بپوشد و تنها 20 درصد گفته اند كه كفش كتاني يا بدون پاشنه نيز برايشان فرقي نميكند.

 

جواهرآلات:
اگر تعداد كمي جواهرالات استفاده كنيد شوهرتان از آن خوششان ميايد اما آنها نمي خواهند بدانند كه جنس آن چيست و چقدر ارزش دارد.

 

 

چه چيزي يك مرد را به يك زن جذب ي كند؟

زمانيكه از مردي مي پرسيم چه چيزي او را به سمت زني جذب مي كند ، اصلا آن چيزي نيست كه زنان انتظارش را دارند. مردان اصلا انتظار ندارند كه زنانشان مانند زنان و مانكن هاي مجلات باشند. زنان براي جذاب شدن نيازي به هزينه هاي آنچناني و تلاش هاي مداوم ندارند. با كمي تلاش مي توانيد از نظر ظاهري همان زني باشيد كه مردتان در جستجوي آن است.

 

موهاي بلند- يكي از مهمترين معيارهاي مردان براي زيبايي و جذابيت زنان ، داشتن موهايي بلند است. البته نيازي نيست كه موي خود را تا كمر بلند كنيد ، اگر موهاي بلند و مرتبي داشته باشيد جذاب تر است. اگر موهاي بلند دوست نداريد و نگهداري از آن براي تان سخت است ، مي توانيد موهاي تان را به گونه اي كوتاه كنيد كه بلند تر به نظر برسد.

 

لباسي مانند يك خانم!- براي كامل كردن گزينه بالا يعني پوشيدن كفش پاشنه بلند ، شما بايد يك دامن يا پيراهن انتخاب كنيد. مردان دوست دارند زن ها مانند يك خانم لباس بپوشند ؛ آنها كت و شلوار ، بلوز و شلوار را زياد جذاب نمي دانند.

 

لبخند- شگفت آور است يك لبخند ساده تاثير فوق العاده اي روي مردان دارد. بسياري از زنان اشتباه مي كنند و دوست دارند همواره جدي به نظر برسند. سعي كنيد هميشه يك لبخند كوچك به لبان خود داشته باشيد ، ما انسانها همواره به سمت كساني جذب مي شويم كه خوش اخلاق و گشاده رو هستند.

 

يكي از مهم ترين پيش نيازهاي زيبايي ظاهري در خانمها، سلامتي جسمانيست، چرا كه اگر وي مشكل جسمي نداشته باشد و به سلامتي خود اهميت دهد، همواره رنگ صورت و انرژيك بودن او، وي را جذاب تر نشان مي دهد. رعايت يك رژيم غذايي مناسب به همراه ورزش هاي منظم، سلامتي و شادابي وي را تضمين مي كند. علاوه بر اين مانع از اضافه وزن و چاقي در اندام آنها مي شود.

 

 

زيبايي دروني

برتري رفتار و زيبايي دروني براي يك زن به همان ميزان زييايي ظاهري وي مهم است، البته مبحث معيارهاي دروني،  خود، مقوله اي است بس عميق، كه در اينجا تنها به چند مورد از مهم ترين آنها اشاره مي كنيم:

 

مهرباني و دلسوزي در زنان است كه باعث شكوه و احترام آنها مي شود. حقيقت اين است كه بيشتر مردان جذب مهرباني، فروتني، و تفكرات عالي يك زن مي شوند و همواره اين گونه خانم ها از ارزش و جايگاه ويژه اي در ذهن همگي برخوردارند. در يك خانم محترم، پاكدامني و نجابت در رفتار و كلامش موج مي زند.

 

براي بيشتر زنان باور كردني نيست كه از نظر روانشناسي آن چيزي كه هر مردي جداي از جذابيت ظاهري، به سوي او گرايش پيدا مي كند، نيازهاي عاطفيست. هر مردي دوست دارد در سايه ي مهر و محبت او،  آرامش و نيازهاي عاطفي خود را ارضا كند. آنان عاشق صفاتي چون، انعطاف پذيري، گذشت و فروتني در زنان هستند و حقيقت اين است كه بيشتر مردها نمي توانند از جذابيت دروني يك خانم مهربان و عاطفي همراه با صفات فوق الذكر، براحتي بگذرند.

 

يكي ديگر از صفات شايسته ي دروني يك زن، خوشبيني است، يك زن جذاب با وجود تمام صفات فوق، حتي جذابيت ظاهري، اگر نسبت به مسائل بدبين و با نگاهي منفي بنگرد، تمام ارزشهاي خود را نزد ديگران به تدريج از دست خواهد داد. يك زن خوشبين، با اطمينان به مرد خود، تكيه گاهي محكم براي وي محسوب مي شود.

 

 

زيبايي نزد خداوند

رابطه ي معنوي و نزديكي به خداوند، خود مهم ترين پشتوانه براي ثبات جذابيت در زنان است. چرا كه زيبايي ظاهري به مرور زمان از بين مي رود و زيبايي دروني نيز خود با توكل و نزديكي به خداوند ايجاد مي شود، ديدگاه وي به خداوند و حالات روحي و معنوي نزد وي، در رأس زيبايي ها و جذابيت هاست.

 

خداوند در زنان ارزشهاي نهفته ي معنوي بسياري گذاشته است. بنابراين اجازه ندهيد قلب و احساس و عاطفه ي شما با زيبايي هاي ظاهري، آراستن مو و آويختن زينت آلات، ... پوشيده بماند. زيبايي هاي معنوي، فناناپذير است و همواره نزد خداوند، از ارزش والايي برخوردار است. البته اين به اين معنا نيست كه يك زن حق حرف زدن و اظهار نظر ندارد و هميشه بايد ساكت باشد! بلكه، وي مي تواند با پرهيز از حس خشونت و مجادله و اعمال صبوري، همواره آرامش و صلح را در كانون خانواده رشد دهد. عصبانيت و پرخاشگري در برخي زنان، صفاتي منفي هستند كه مانع جذب هر مردي بسوي آنان مي شود.

 

برخي زنان نيز با حس طرفداري از حقوق زنان، مانع جذب مردها مي شوند، آنان بر اين باورند كه خانم ها هيچ نيازي به توانايي هاي مردها و حضور آنها ندارند و مي توانند به تنهايي از عهده ي تمام امور زندگي بر بيايند. البته كه پافشاري در اثبات اين موضوع در بعضي زنان، كاملاً با ارزشهاي معنوي تاكيد شده و نهفته توسط خداوند در آنها، مغايرت دارد.

 

اگر اين گونه زنان بتوانند، برتري ها و لازمه هاي وجود مرد در زندگي را درك كنند و قدر وجود وي و حمايت هاي او را در زندگي بدانند، مي توانند هر دو در زندگي مكمل يكديگر و تضميني براي خوشبختي باشند. شايد باورش براي خانم ها سخت باشد، ولي حقيقت اين است كه زيبايي روحي و معنوي نزد خداوند و ديگران مهم ترين عامل جذابيت يك زن محسوب مي شود.

 

يكي از صفات ستوده نزد خداوند، متانت و صبوري يك زن در زندگي مشترك است، برخي اين رفتار را نشانه ضعف در زنان مي دانند، در حالي كه خداوند نيز در كتابهاي مقدس ( قرآن، انجيل، ...) همواره به مطيع بودن زن در برابر همسر خود تاكيد كرده است و چنين زني از ارزش خاصي نزد خداوند برخوردار است . به ياد داشته باشيد اين به اين معني نيست كه زن هيچ نقشي در خانواده و اظهار عقيده در مورد مسائل را ندارد، حقيقت اين است كه هر مرد عاقلي، قدر چنين همسري را مي داند و به او عشق مي ورزد. ثمره ي اين اخلاق نيكو به مرور زمان خود را در كانون خانواده و ثبات آن نشان خواهد داد. تسليم پذيري در مقابل همسر، نه تنها نشانه ضعف نيست بلكه نشان مقاومت نفس و برتري نسبت به هرگونه خشونت و مهم تر از همه، اطاعت از دستورات خداوند است.

 

خداترسي، صفتي ارزنده نزد خداوند است. اگر يك زن، توجه و پيروي از دستورات الهي را محور اصلي زندگي خود قرار دهد، نزد خداوند عزيز است. چه قدر زيباست كه وي هر روز بيش از پيش، ارزشهاي معنوي و روحي خود را با ارتباطي نزديك و صميمي با خداوند، افزايش دهد. جذابيت ظاهري در زنان فريبنده و گذار است، در حالي كه زني كه ارتباطي قوي و نزديك با خداي خود دارد، همواره مورد ستايش است و ناخودآگاه ديگران جذب وي مي شوند.

 

متاسفانه امروزه در بيشتر جوامع، تنها به ظاهري زيبا و جذاب اهميت مي دهند، اين درحاليست كه تمامي اين زيبايي ها بدون زيبايي معنوي و نزديكي به خداوند، ارزشهايي تهي و توخاليست. پس بياييد با شروع و در ادامه، پرورش حس نزديكي به خداي خود و تكامل ارزشهاي معنوي و اخلاقي، همواره نزد وي و ديگران زيباتر از قبل جلوه كنيد.


برچسب ها : ,,,,

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش